Online marketing
Online oplossingen zoals jij het wilt
In deze fase ontwikkelen we de strategie en de marketing uitgangspunten. De consument wordt hier als uitgangspunt genomen zoals hierboven genoemd. Wat doet de concurrentie, wat verwacht de consument? Hoe zijn we zichtbaar? Tevens ontwikkelen we enkele stijl toepassingen. In fase 1 wordt de basis ontwikkeld voor alle middelen.
De conceptvoorkeur van fase 1 werken we verder uit. In de optimalisatie van de gepresenteerde schets concepten. Deze geschetste toepassingen zullen we verder verfijnen en optimaliseren.
Ook werken we het webdesign verder uit. In de optimalisatie van de gepresenteerde schets concepten ontwikkelen we relevante pagina’s die een goed beeld geven van de nieuwe online profilering.
Tevens creëren we de online activatie en communicatie stijl. Dus: hoe ziet een folder eruit? Hoe gaan we social media posts vormgeven? Hoe ziet een sales actie eruit? Etc. Hoe maken we van bezoekers, klanten en ambassadeurs?
Het definitieve uitgangspunt van fase 2 wordt verder uitgewerkt in de rollout van de website.
We ontwikkelen relevante pagina’s en leveren de content aan voor de webdeveloper.
Businesslike begeleid het gehele proces en alle partijen die bij dit project betrokken zijn. Daarnaast wordt er een advies gegeven voor teksten op de website.
We ontwikkelen een totaal overzicht en een brandstory, communicatie verhaal en richtlijnen.
In de huisstijl manual is de concept en strategie beschreven en met voorbeelden toegelicht (denk hierbij aan social media). De toolkit moet de klant de mogelijkheid geven om in lijn van het ontwikkelde concept concrete uitingen te ontwikkelen. Fase 4 wordt opgeleverd in PDF-vorm.